5 Ekim 2014

Buse'yi Tanıyalım


Merhaba ben Buse :)



1991 İstanbul doğumluyum.

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme mezunuyum.


Hayata olumlu bakmayı yaşam şekli haline getirmeye çalışan biriyim. En ufak bir umutsuzluğa kapılacak olsam, etrafımdaki her şeyin pastel renklerde olsaydı daha güzel olacağını düşleyerek mutlu olurum. Pastel renklerde bir dünya fena olmazdı ama dimi ?

Bütün hayvanları, bitkileri çok severim. Her gördüğüm kediyi sahiplenip eve götürmek isterim :)

Eğer gün içinde evdeysem, 5 çayı vaktini hiç kaçırmam :)Bir tercih şansım olsa, geçmiş zamanda yaşamak isterdim. Hani bütün gün yapmam gerekenin sadece kabarık elbiseler giyip, çay partilerine katılmak olduğu o zamanlara..
Hangi kadın güne Marie Antoinette gibi uyanmak istemez ki ?


Yaşanmışlığı olan eski zamana ait eşyalar, kurdeleler, kitaplar, tavşan objeler, pastel tonlar vazgeçilmezlerim arasındadır. Çocukluğumdan beri, kapakları güzel defter koleksiyonu yaparım. Bir de peçete koleksiyonum vardı ama sonradan sıkılıp hepsini kullanmıştım :)

Alice ve Küçük Prens en sevdiğim hikaye kahramanlarıdır.

Benim masalımda kötü kalpli cadılara, hain kurtlara yer yok.. Sevgi var, emek var, huzur var..
Bu blogda da, kendi masalımdan yansıyan Küçük Mutlu Karelere tanık olacaksınız.

Son olarak tüm ailemi, eşimi, en yakın arkadaşımı ve kedimiz RıfkıCan ile Çokomel'i çok seviyorum.

Sevgiler,

Buse

2 yorum:

Tasarım:Sawako Kuronuma